måndag 26 oktober 2009

. Perfekt






Vi har haft en toppen helg. MEN som vanligt går tiden oerhört fort.
Kalaset var väldigt lyckat, och ljudnivån var som vanligt.
Måste nästan citera Ronny - systers man -
"Första gången jag var på Galtö och träffade er, försökte jag många gånger under middagen få en syl i vädret - men det gick INTE. Sedan lärde jag mig att det var bara att öppna munnen och ropa ut vad man ville så man fick uppmärksamheten. Nu när vi blev lite färre tänkte jag att vi hade chansen att lära känna varandra bättre, men nu föll allt verkligen tillbaka på ruta noll igen. Finns inte en chans" .
Så för varje "Mattsson" man lägger till desto intensivare blir det ;-)
Har haft det väldigt bra, förutom minst sagt pissvädret. Igår var det så mörkt så man fick
rysningar. Trodde det skulle vara samma lika idag. Men häpp.
I Oslo skiner solen! Lovley!
Då blir det frukost - kaffe kaffe kaffe- och sedan får vi nog gå ut.
Samla lite energi från solen - inte fel - kanske dröjer ett halvår till nästa gång ;-)
//Maja - Happy

5 kommentarer:

Anonym sa...

Okej, nu fick jag en förklaring till varför du o Emma funkar så bra ihop...ni är födda i samma sorts familje-decibel...Härligt! Familjen är det bästa som finns, gamla som nya, visst? Kram på er från Punk(terings)tanten Malin:) i Torsby

Maja sa...

Haha jaa antagligen är vi det :D visst är det underbart.
Jaa familjen är toppen, och kul när den bara växer och växer : ) Kramaar från MajaÅMelvin

Melanie sa...

Jösses vilken goding! Fluga o allt! Om du är i GBG lite längre nån gång hade det vart kul o ses. Puss o kram

Alexandra - Mamma till Neville sa...

Åh så fin :) Sikken godbit alltså! :)

Hehe ja, en nappen är den enda som funkar, när det väl funkar :)

Fru Evelina sa...

men guuuud vilken söt liten dress! var kommer den ifrån?

kram