måndag 12 oktober 2009

. Ny vecka!

Igen!
Vad händer och fötter?
Denna veckan har jag bestämt mig att sätta igång ordentligt med "sunt liv".
Tss har ju några gravkilon att tappa tappa!!
Och det ska jag väl få till.
Hade problem med internet igår (IGEN) därför blev det knäpptyst på eftermiddagen fast jag försökte och försökte...

Det var så HÄRLIGT att få komma iväg till SATS och träna lite.
Vi var väl där cirkus 1 ½ timme. Ingen panikhård träning, men det räckte för att jag skulle bli svett!
Men ack vad jag gillar´t.

Och från och med sex veckors ålder är man välkommen på MINIsats.
Hörde du det Mel?

Så nu ska jag gå och träna ofta på dagarna, och bebis kan bli passad, förhoppningsvis sovande i vagnen.
Blir inget idag, och antagligen inte imorgon heller, men jag ska gå ut och gå superfort och putta barnvagn. Det hjälper fint det också!
Efter träningen så knatade man hemmår i snålblåst och spikregn (inte happy när jag upptäcker att jag måste gå tillbaka för har naturligtvis lämnat mina skor, ja jag vet mamma jag är fortfarande likadan) men tillslut kom jag hem i alla fall.
Och blev en riktigt härlig myssöndag med höstrusk utanför rutan. Låg på soffan med massa tända ljus, läste ut min bok, Fredrik såg på film och Melvin sov.



Det var så skönt!
Sedan bakade min kära sambo pizza. Så gott, så perfekt för en höstrusk söndag.



Att sedan packa ner oss i vår stora fina säng med nya sängkläder var toppen.
En härlig helg bakom oss!

Nu ser jag fram emot denna veckan som är fullmatat med ting.

Älskar´t!

//Maja - Han skrattar och skrattar

1 kommentar:

Karin & Molly sa...

Hej Maja faaan va skönt att du tränar igen , jag älskar o träna men kan inte gå iväg för jag vet aldrig när molly blir hungrig nackdel men amma =( snart slutar ja med de o ger henne annat så jag också kan göra lite annat =) hehe hoppas allt är bra med er jätte fin sån matta mel ligger på e den ifrån ?? kram på er