tisdag 13 oktober 2009

. GOD morgon soliga tisdag!

Kaffe är behövligt idag. Någon som velat vara vaken från
klockan 6.00 cirkus idag. Men vi tog oss upp runt halv 9.
Men nu sussas det gott igen, och jag ser på klockan att det är ingen idé att
försöka sova något mer nu.
Kan njuta frukost istället, för att sedan göra mig iordnig.
Idag ska vi ju ses all the mommys ;-)
Och eftersom allt kan ske innan man kommer iväg kan jag ju försöka vara ute i god tid så jag står påklädd och färdig kl 11:40 i hallen.
Kan försöka!
Jag har grymt ont i kroppen. Nästan glömt bort hur det känns med träningvärk.
Men det är en skön smärta. Då vet man att det hänt något.
Nice.
//Maja - Har ni det bra ?

1 kommentar:

Fru Evelina sa...

åh jag vill också ha träningsvärk!!
och sol också för den delen, här är det bara grått!

kram