måndag 12 oktober 2009

. Nu kom solen!

Där försvann alla gråa moln och kvar är blå himmel och sol!
Nu ska vi ut och svettas!
Tjoho!

Sen ska jag se på min nya DVD - "Stram opp" - Japp PRECIS vad som behövs!
Fick den med en tidning, och VEM vet, kanske kan den starma upp mig?
"3x20 min i uken holder for drömmekroppen" - Yeah rigth baby!

Men säljer garanterat bra?!?
Men jag ska allt se vad det är...
Kan också kännas grymt löjligt eftersom man vet exakt hur man ska träna för att må bra.
Har man en gång elittränat så glömmer man inte.


En liten sak bara - Min telefon - den jag använt mest de senaste året = de flesta nummer, strejkar, och min andra glömde jag i Sverige sist, och den tredje har jag nästan inga nummer i!

Så många av mina nära och kära - call me - för antagligen har jag inte ert nummer!




1 kommentar:

karin sa...

Hej just de ikea va de ja såg en sån på, molly har ju babygym älskar de men snart är de väl trist också hehe kanske skulle köpa en sån matta =) funderar på att köpa lite ersättning med o ha när man går iväg el ha hemma men just nu får hon gröt i nappflaska haha de gillar hon =)ha så mys idag