torsdag 29 oktober 2009

. Poppis igen

God morgon! Sitter och äter havregrynsgröt till frukost.
Är sådär gott faktiskt. Men tydligen har denna kletiga sörja blivit super populär.
Igen? Vet inte om den någonsin varit det men nu har den blivit lite hypad.
Eftersom jag fortfarande ska tappa lite så kan vi väl se om
det tappas något med hjälp av gröt varje morgon?
Det är ju det stora nu.
"Jag gick ner 5 kilo bara genom att äta gröt på morgonen"
Oookej?
Värst vad lätt det är för vissa.
Idag blir det dejting. Så om 1½ timme är första, så ska nog sätta fart nu.
Ut och njut av den underbara vädret! Så värt.
//Maja - full fart frammåt

3 kommentarer:

Tia sa...

Snygg ny layout du fixat!!! =)

O en riktig sötnos till baby ni fått med er hem! Gör du sverige beök nån gång?? e de i oslo ni bor? Ja skall ev upp till oslo i början av januari tror ja, kanske en fika då?? =)

Pöss Tia

Anonym sa...

Då gäller det att inte äta gröt på mammavis. Med mycket smör och socker och självklart är gröten gjord på mjölk och inte vatten. Det äter jag nästan varje morgon. Jättegott, men nyttigt?! Ja, havre skall ju vara bra mot för hög kolesterolhalt så det kanske man inte får när man blir gammal....
puss & kram
Kattis

Johanna sa...

jag äter gröt varje morgon. tänka sig att jag blivit en frukostmäniska :) knepet är at ha nåt gott i gröten. Jag brukar köra med äpple, banan, hallon eller äpplemos. och linfrön. Gott gott :) Tar det som finns hemma.
så nej Gröt är INTE överskattat om man äter på rätt sätt. äter frukost kl 8 och är inte hungrig på ett jävla tag sen. Man håller sig skitlänge. Köss!!