måndag 22 februari 2010

. Oj full dag!

Vilken dag - fullfart ;-)

Fick ett sms av Kitty vid halv tio. Sedan var dagen igång kickad kan jag säga.

Blev hämtad, då min söta älskling ordnat garageporten så den nu åker upp&ner med hjälp av ett klick på en dosa... Men synd att dosan låg i hans ficka och då är den lika med låst.

Tjoho!

Men vad gör det. In med barn, barnstol, barnvagn i A3:n ikke noe problem det!

Så blev det Metro. Lucnhhäng i säkert ett par timmar. Och en tur runt.

Ordnat tackkort nu! Bättre sent än aldrig I KNOW. Men tiden har inte räckt till.

Därefter åkte vi till Alnabru. Guttsentret. Men där blev i en bra stund. Titta tapeter, möbler, barnvagn ;-)

Och Melvin blev en gåstol rikare! Tjooho!

En sådan jag tänkt mig. En diskret finns så många som blir en hel cirkus. Vill inte att denna ganska fula sak ska ta all uppmärksamhet i ett hörn ;-)

Köpte den och skulle bara upp på Home&Cottage i 5 minuter. Men glömde naturligvis att ta med den - väldigt oss. Men kom på det innan vi lämnade centret i alla fall!

Efter detta blev det IKEA - och där mötte vi upp Havva. Bra avslutning på dagen!

Nu blir det HalvÅtta hos mig. Trött i soffan!

Högerjustera

Inga kommentarer: