måndag 22 februari 2010

. Det kommer mera... tralalallalallaaaa


Ny vecka GodMorgon till den och till er.
Har nog varit vaken till och från i en timme. Men jag orkade inte gå upp.
Och Melvin pratade på i sin värld, då min var en aning dimmig?


Hade för mig igår att jag såg på vädret att solen skulle stråla idag - så studsade ändå upp på, ja kanske inte på lätta fötter, men fötter ändå, och trog upp persienerna.
Ojdå - det snöar visst mer idag - massa massa. Okej då blir det nog ganska mycket stanna inne idag.

Och jaa, jag är intresserad av OS. OL här i Norge ;-)
Så kan tänka mig att se repris på Finland-Sverige. Var inte vaken när den gick synd.

Och lite skidskytte? Ska fråga Mellan vad han har lust med!

Frukost!





1 kommentar:

Anonym sa...

Heey! Hur går det för lille Mel nu? Sitter han? Hur går det med "krypningen"? Haha, eller ja. Kommer han nånvart? Tror min grabb är alldeles för lat... Hoppas ni mår finfint ;) Puss o kram på er.