onsdag 17 februari 2010

. Dagens jubel


God Morgon

Här har vi ätit frukost och tittar på Nyhetsmorgon. Älskar att ha Tv4.

Melvin var djupt inne i nyheterna om Ferrys Osguld. Heja Sverige! Dessa dagar är det extra kul att vara svensk i Oslo. Tro mig ;-)

Lite extra kul var ju Canada-Norge ishockey. Säger inte mer än så....

Idag ska jag försöka röja upp lite här hemma under förmiddag - tidig eftermiddag.

Sedan blir det IKEA med Emma - hon har ju fått sig lägenhet!

Som vi sa, fantastiskt att hon bott hemifrån sååå länge men aldrig haft en egen lägenhet.

Så det glädjer hon sig mängder till - det förstår jag! Finns inget bättre än ett eget hem! Så idag ska vi provsitta soffor och få inspiration. Och jag och Melvin är här för att hjälpa till!

Kul!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Melvin har samma täcke som Ebba ser jag:)

Karin & Molly sa...

haha åh underbart en till tv bebis, inte bara ja som sätter molly framför tv:n =) hoppas din förkylning ger med sig snart, men lite förkylning stoppar väl inga pussar på sina älsklingar hehe =) ha en fin helg krya på dig vännen kram kram kram K&M