torsdag 25 februari 2010

. Hänga läpp?

Hänger fortfarande lite läpp : ( Men, men thats´s life in paradise.

GodMorgon torsdag i alla fall. Idag?
Jaa bra fråga. Sitter och gäspar lite. Men fick precis ett sms om att vårt matbord
är på intåg. TJOHEJ. Då blev humöret genast bättre.

Men vi har lite mycket att stå i... Vi har köpt oss en BMW. Den ska vi hämta imorgon.
Nu är det snart norska skyltar som is the shit och vi kan andas ut.

Då är det så att jag ska sälja min älskade älskade Audi. Vill inte alls egentligen, men vi fick denna chansen och vi tog den.
Och vet att nu kan vi lugna oss tre hekto innan det garanterat kommer en ny Audi in i mitt liv.
Maja hjärta Audi lika med sant. Det ÄR bilar. Men BMW är inte fy skam heller...

Vad är det för skillnad på en Snigel & en BMW?
I BMW:n sitter slemmet innuti...... hohohoho...

Det bästa med detta köpet är att vi tar inga lån, den är diesel (vi har free soppa)
Så bilkostnader kommer vara låååååååga! Con Gratulations till oss.

Är det någon som är intresserad av en Audi A4 Avant med en V6:a? Men färgen är väl ändå det bästa?
Kontakta mig. JAG skulle vara MER än j*vligt intresserad. Den är en pääärla.
ÄlskaÄlskaÄlska.



1 kommentar:

melanie sa...

Hehe, ja bilar är ju verkligen speciella.. Jag älskar min VOLVO, men jag hatar den samtidigt. Första bilen var ju svår att sälja asså... Hehe. Hur gammal är Audin? Puss.