fredag 12 februari 2010

. En bra fredag

Vi begav oss innan tolv. HÄRLIGT att vara lediga tillsammans på fredagar. Är inte fullt hus över allt då. Kan vara en mardröm på lördagar.
Mot SmartClub. Tänkte att vi tar med oss en kundvagn om vi hittar något. En norsk kärring snodde dock vagnen min bara vi hann komma innanför dörren.
Så ett tips. Ska ni till SmartClub. Håll i din kundvagn!
Hämtade dock en ny, men jag är som jag är så snabbt snek jag mig upp brevid damen, här kallad kärring, och sa tydligt "bäst jag håller i min vagn för här vet man ju inte vad som kan hända", hon pep iväg snabbt, och har aldrig sett någon ha så vita knogar efter att ha hållit så hårt i en kundvagn!
Men det var lite som hamnade i den i alla fall. Att de tillexempel har 40% rabatt på frukt och grönt tors-lör gör det verkligen värt ett besök.
Dessutom köpte jag 100 pack HP-fotopapper för 69kr(!) köpte 25 stk för 99kr på Expert. SÅ visst lönar det dig!


Tog ett stopp på IKEA också när vi ändå var i krokarna. En hel del ramar blev köpt och en tavellist - det ska upp ovanför sängen. Och jag ska printa ut kort.






När vi kom hem igen gick vi ut på långpromenad för att njuta av det underbara vädret!



Nu är vi hemma - har målat lite - satt upp en lampa som köptes på IKEA (i garderoben) och kom på att vi skulle köpt en till likandan som kan hänga i hallen. Så det får läggas på minnet.
Nu badar lille Melvin med pappa och sedan blir det sängen för honom. Och vi ska laga tacos och ta ett glas rött eller två!
Det ser jag fram i mot. Och får inte missa Solsidan kl 21.30. Nya favoriten.
Ha en bra fredagskväll alla lovers!


Inga kommentarer: