torsdag 11 februari 2010

. Helg!




Tog en lunch med Malin på Metro, när hon ändå hade rast : )
Sedan tog jag ett varv.
Och ja, det är ju en speciell dag på söndag (dock lite irri att valentine och morsdag hamnade på samma dag, då vart det ju allas dag! inte bara min, och natulrigtvis resten av alla norska mammor!;-)

Men jag har gjort mina ärenden kan jag säga. Tänker inte kludda ner så mycket mer, för kan ju vara någon som är inne och tjuvkikar. Får berätta när det väl är söndag. Jag skulle känna att jag i princip var den bästa flickvännen i världen, och hade mer än gärna sovit bredvid mig varje natt! Hehe.

Nu börjar det närma sig helg! Bara min andra hälft kommer innanför dörren så startar helgen. Och den ska vi inviga med räkor. Var så väldigt sugen på det förra veckan men då var dom ju slut. Så nu var jag ut i bättre tid! Tog en promenad när vi kom hem, och då plockade jag upp dem på vägen. Låg där och väntade. Så gulligt av dom!

Nej, ska bläddra lite i min nya tidning och se på Tvn en stund. Melvin har redan däckat!
Jätte trött. Har busat för fullt hela eftermiddagen - resultat mega trött bebis.

Inga kommentarer: