lördag 27 februari 2010

. Hej LÖRDAG



Det snöar otroligta mängder just nu hos oss. Haha detta är lite galet. Man ser vårt staket sticka upp lite ur snön ;-) Kommit 4 dm denna veckan till I think : )
Men det är som det är. Frågan är vad man ska kunna göra idag.
Jag har i alla fall vaknat upp bättre! Känner mig utvilad även om vi inte kom i säng näramre tolv.
Jag fick ett liten energi kick igår, vart den nu kom ifrån, och började se hur ovig jag blivit. Men tss jag överraskade mig själv. Både lyfta benet upp i luften, gå ner i spagat och brygag gick ju.
Haha så allt för stel har inte garviditeten gjort mig.
Nej nu ska jag gå ner och äta frukost - är redo för en ny dag. Men ska ta det smålugnt jag vet, jag vet....


Bjudna på våfflor idag, men frågan är om vädret tillåter oss att ge oss ut på vägarna?
Nu blev jag döösugen på våfflor.

Inga kommentarer: