torsdag 21 januari 2010

. Vilodagen går bra!

När jag bara hade tänkt tanken bara vila idag började det klia i benen.

Så blev bustime, mattime och sedan då?

Jao men lika bra att träna lite gran. Vilket slutade med att jag stod och sprang upp och ner för översta trappsteget, Melvin låg blickstilla hela tiden och bara tittade, men en min jag inte kan beskriva. Mycket frågande i vart fall.

Så blev det en lååång dusch med en åskadare i babybjörn.
Så nu blev liten trött igen och somnande. Ugnefär nu skulle jag kunan känna att jag kanske också skulle sluta ögonen. Men det trötta är som bortblåst?

Hello? Vart tog du vägen trötthet?

Då ska jag gå ut och skotta istället.
Alltid kommer det överraska någon - belive me!
!

Har fått tag på en gammal dators innhåll. Johanna - denna är till dig. Tänk vad man kan skrapa fram? 16 år - nu 23 och båda är mammor, i alla fall snart! Det trodde vi inte där.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hoppas att det gick bra med skottningen.

Ha en bra torsdag

Melanie sa...

Haha, vad söta ni var!! :)

Jo sa...

hahaha ojj! Vilken bild! Kommer du ihåg att vi ALLTID satt framför din webcam och tog kort och chattade med folk. hahaha, 16 år. dom är för goa i den åldern ;) haha. Näädu inte trodde vi att vi skulle vara mammor vid 23 då. Mer såna gamla bilder tack! Skitkul ju!