tisdag 5 januari 2010

. Trögstartad!

Idag var jag nog lika trögstartad som Fredriks golf.
Min förkylning vill inte riktigt ge sig och det gör mig seg!

Att lille darling vaknade klockan 5 för mat och sedan promt skulle ligga och prata JÄTTE högt - inte ens kudde över huvudet hjälpte för mig - gör nog att jag är lite extra trött.
Fast han beslutade sig till sist att ge upp och sova i några timmar till - Tack för det !

Men nu börjar jag kvickna till - två stora koppar kaffe senare. Och solen försöker komma upp.
Mörker gör en trött alltså.

Ser kallt ut ute. Mega kallt. Men idag ska vi träffa mammorna. Efter juluppehåll. Så tre veckor sedan sist tror jag? Eller är det fyra? Ska inte säga det.....

Övertagelsen gick primaballerina igår! Fem nycklar ligger nu i min ficka till VÅRT hus.
Otroligt.

Nej - en kaffekopp till?

1 kommentar:

En familj på fyra. sa...

Så kul med nycklar till eget hus det är stort :) Och lill killen har blivit stor genom att svänga på sig ...

Nej här har vi inte gått ut något som helst så fördriver tiden med super marion på wii och kino i går kväll. Får bara vänta och vänta :)

Får hoppas du snart kryar på dig och så får du ha en fn dag med mammorna!

Kramar