lördag 23 januari 2010

. Johodå

Jag kan erkänna en viss huvudvärk idag.
Men vad kul jag hade igår. Värt den grovarbetaren som står och hammrar innanför mitt pannben idag.

Mycket goa skratt - mycket gott rödvin.

Men det var igår, idag blir det fortsätta måla. Måla måla måla.
Jag hann väl måla halva "hyllan" igår, som dessutom ska målas två gånger. Tappade mitt sällsynta tålamod ganska så snabbt. Men får anstränga mig idag. Det är kul att vara noggran och pillig (?)

Men vi ska farta ut en del också, behöver mer spackel, och se på lite golv maybe?
För jag kan säga att det kommer överraskningar. Trodde inte det fanns så mycket bakom den blåa vävtapeten. Därunder var det en mörkgrön medaljong tapet, och SUPRISE bakom den en härlig 80-tals bajsbrunpanel. Tur att det vara handlar om en gåingarderob vill jag säga.
Nu ska vi försöka trolla bort rödvinsögonen och kicka igång lördag 23 januari.
Vad hände med januari?

Inga kommentarer: