onsdag 20 januari 2010

. The deadline for complaints was yesterday

Tjohej, var en liten tur nu till Närsentret - inte mycket för världen. Men det finns där med Meny, Post och lite småbutiker. Varav en - en liten pärla!
En fin indredningbutik helt rätt i tiden!

Och där hittade jag denna skylt. Kunde inte hitta en mer passande budskap. Precis så är det.
Tiden för gnäll och negativitet gick ut igår ;-)
Är så trött på människor som hela tiden bara bara bara ser problem och små fel. Istället för allt som är så otroligt bra och positivt. Gräva ner sig i allt smått?
Hur orkar man. Det är riktiga energisugare det.
Och dem klarar jag mig fint utan. Så denna skylt ska pryda mitt hem någonstans.


Har länge länge bestämt mig för att jag vill ha tre klockor på en rad i köket.
Med tre tidzoner och tidzonens namn under.
Har inte hittat någon som jag föll för och vill inte ha de vanliga från IKEA.
Vips där låg de. Helt nyinkommna. Fyra stycken och en var redan "upptagen"
JAG TAR DEM - så ligger tre fina klockor här.
Även om nu inte dessa ska upp förrän vägg rivits och en tapet är på plats (nytt kök?).
Men nu ligger dem här hemma hos mig och jag är nöjd!
Bara en liten liten detalj i det nya hemmet som nu skapas. Det är så fantastiskt kul!
Me love.

3 kommentarer:

Melanie sa...

Hej gumman! Skönt att ni äntligen fått flyttat?!! :) Hehe ja den bloggen är borta, men kolla in www.minbebis.com/blogg/mammamell ist! Börjart om på ny kula. Puss o kram på er.

Johanna sa...

En tidszon måste vara Göteborg ju..haaha, även om den e samma. Men bsara för sakens skull :P hehehe

Cattis sa...

Åh vilka snygga klockor, kommer bli dunder tjusigt när du får upp dem på väggen :) och skylten var ju klockren!!