måndag 25 januari 2010

. Måndag


Då var det ny vecka igen!

Satt och läste morgon tidning nyss, en annons från Maxbo - erbjudandet gäller mellan 25/1 och 30/1 - varför annonserar dem det redan nu?


Aha - 25 e idag ja.


I min värld är det typ 7e januari.


Men idag är det i alla fall 25e januari och massa bra erbjudanden på Maxbo (byggbutik?)
Och dit ska jag gå idag. Tänkte först gå till StrömmenStorsenter - men så såg jag detta.
Och ja närmsta Maxbo låg 2 km bort.

Det är skönt med gångavstång till allt : )!
Nu undrar väl ni vad som styr mig dit? ByggareBob.

Ska köpa en slipmaskin? Ja en sådan där liten mus ;-) Ska slipa den vitmålade trappan - och måla igen. Tittar man riktigt noga - som man gör när man står på knä och skurar den - ser man att DET behövs. Så det tänkte jag pilla med när tiden blir till övers denna veckan!


Lägligt då att Maxbo skickade ut en rebattkatalog! Perfekt.

Inga kommentarer: