torsdag 21 januari 2010

. Torsdag kväll - helg!


Skottare nummer ett - detta gick fint : )

Vårt underbara hem! Hemhemhem!




Fick fin besök av sötLene. Så blev en tur till Meny och handlade grillad kyckling, potatissallad, och sådant där gott vitlöksbröd, ni vet det där som är en lång baugette med snitt, och MASSA gott vitlöksfetsmör i. En stor sallad till det - mumma.


Sedan en hög med nötter uppe på detta - och nu är jag trött.
Men nu är det helg. Imorgon tänker jag boka sovmorgon, helst med stort S.
Sedan blir det start på att fixa hallen. En ganska stor gåingarderob där som inte fått visa upp sig så mycket, blev glömd på 70-talet tror jag?
Så vit färg ska inhandlas och lite hängare. Sedan tänka tänka hur jag / ja vi, vill ha det.
Men har redan en ganska nice bild i mitt lagom trötta huvud.
Sedan blir det en tur in till city för middag. Massvis med tjejer.
Nu står darling i duschen - nu ska vi inviga helgen!

2 kommentarer:

Diana sa...

Så MYSIGT!

Anonym sa...

duktig du är maja! Läser din blogg offta men av ngn anledning så kan jag nästan ALDRIG kommentera för att koden kommer inte upp.
Fint erat hus är och va Melvin har blivit stor" Kram Emmelie (www.emmgus.blogg.se)