torsdag 28 januari 2010

. Sol utvilad och massa saker att göra

Oj, vaknade först lite efter nio. Oj så skönt.
Det kändes som det behövdes.
En skrattande kille vid min sida. Hello dax att starta dagen mummy?

Då gjorde vi det. Gjorde iordning en riktig energi frukost - gröt och knäckebröd STOR kopp kaffe.
Känner mig redo för att göra massa nyttigt idag.
Nummer ett - tvätta - sagt och maskinen går. Bra.
Nummer två - börja måla trappa!
Skynda skynda - det har jag inte börjat med än. Men innom tio minuter?

Nummer tre - ut på walk! Solen strålar! På TV4 stod det -3 över Oslo. Hos mig är det dock -20.
Men hoppas att den kryper uppåt desto längre dagen går - ja innan det vänder igen såklart.

Nej ingen tid att sitta här nu om man ska hinna med det jag vill.

HÄRLIGT att vakna upp och känna ENERGI.

Inga kommentarer: