tisdag 19 januari 2010

. En grötfrukost med Mattsson


Såhär nöjd är mini Mattsson när det ätits gröt

Vips vände mamma Mattsson ryggen till - tank you baby








Och när mamma ändå torkar upp röran kan man ju passa på att lugga henne lite. Dra lite extra hårt. "Fattar du väl att du inte kan vända ryggen till, gör inte så igen, då kommer jag göra desamma igen" säger Melvin.
Nu nap för bebis och jag måste kasta på mig ett ansikte och ha med mig huvudet så jag inte glömmer något.

Ha en bra dag! Vi ska!

1 kommentar:

En familj på fyra. sa...

Kul att du är tillbaka saknat dina uppdateringar. Så fint att ni trivs och att ni nu kommit er in i ert HUS!!

Ja vi har nog fått världens finaste prinsessa :) och förlossningsberättelse kommer ... men det var en mardröm som avslutades med sugklocka, klipp och allt efter 51 timmar med smärtor o värkar som de inte fick bukt med trots smärtpumpar och lustgas. Hon rotera helt fel i bäckenet då hon låg och titta uppåt.

Men hon är helt perfekt, mår prima och jag tog nog stöten ... men det är fantastiskt att vara mamma.

Kramar