tisdag 1 december 2009

. Ont i mamma♡

Ja det var inte populärt att få en spruta i varje lår inte.
Där tog Melvin ton som aldrig förr. Men då fick jag känna på hur det är att ha en riktigt ledsen bebis.

Det värsta var att jag drog på smilbanden för kunde liksom tyda han tankar - hans mimik är helt underbar - han såg på helsetanten som om hon kom rakt från helvetet.
Och tjöt - tittade på henne igen och skrek och vände bort huvudet.
"Satans kärring dig vill jag aldrig mer se på" Ungefär så såg det ut som han tänkte...
Men det kändes i mitt hjärta - tårarna sprutade på honom - första gången jag såg tårar.

Lite långsint var han allt - men när hon spelade tillräckligt mycket apa så släppte hatet till slut och vi log igen.
Underbara unge!



Nu väntar jag på min marinerade lax i ugnen och håller tummarna för att vi slipper feber.
Garderat mig med Paracet.

Inga kommentarer: