tisdag 1 december 2009

. December - HejHej!


Då var årets sista månad här.
Och idag börjar paket öppningen för baby!
Kan inte släppa att jag är en sådan fantasitik flickvän. Vissa har tur!

Idag bokstavligen strålar solen över Oslo - helt otroligt väder.
Det gör en hundra gånger mer laddad med energi och vilja att bara springa ut - i alla fall hos mig.
Och snart tänkte jag faktiskt packa på mig allt vad kläder innebär och knata ut för ta en promenad just för att bara promenera. Var längesedan jag gjorde det - är ju alltid "påväg" någonstans. Ska vara nere på helsestasjonen vid halv två - lite irri för detta - men får gå.
Får vända det till att då vår jag en härlig walk i solen med mina tankar och inget annat.

Ååh har ni turen med strålande sol hos er också denna första dag i årets sista månad?



Inga kommentarer: