fredag 11 december 2009

. En trött dag


"En dåre säger vad han vet, en vis vet vad han säger"
Med dom orden börjar vi dagen...



Ja vet inte om jag ska säga att min dag börjat?
Känns inte som det. Kunde inte sova hur mycket jag än ville det igår. Så någon gång efter fyra slumrade jag till.
Därför en aning trött idag.

Tänk - bebis sover men mamma är vaken och vaken och vaken.
Nu tog grabbsen en tur ut.

Ska njuta lite av att slumra på soffan.
Idag vill jag inte göra någonting. Så himla kul var jag idag ;-)
Ha en bättre dag ni !

1 kommentar:

Melanie sa...

Haha, ja det var ambitiöst! Undra hur länge man orkar bara haha! Jo då hans mage har reagerat bra, inga större förändringar. Så äter han ju så mkt. Kul att han gillar maten! Ska börja ge han gröt på kvällarna oxå. Men morotspure är hans favvo. Har även gett han potatis och palsternacka och majs. Tänkte ge han lite banan efter gröten. Men jag kommer självklart blogga om när han får mer mat och börjar med kött o sånt! Puss o kram på er.