onsdag 16 december 2009

. Duktig!


Har svischat fram här på trägolven och snurrat med mitt trollspö.
vips var det rent och pent, tvätten är som bortblåst, kartongerna står staplade.
Och OCH jag har packat för våra veckor i Sverige.

Ja tack jag vet att jag är grymme. Klockan har ju knappt blivit eftermiddag.
Good work lady!

Då ska jag ta mig en kopp kaffe till och sedan ska vi ut i kalla kalla, lätt snötäckta, Oslo.

Möta Emma vid halv tre. Och den sista titten efter det där lilla extra inför tjugofjärde december ska göras. Together.



1 kommentar:

Patrise sa...

va flink du är maja=) önskar att jag kunde komma på lördag! Vill ses sååå mycket! men men jag måste stå på h&m och ta emot all julklappskö som aldrig tar slut...jippi=( hade hellre gosat med lillen och kramat dej=) hoppas allt går bra och att det blir en riktigt fin dopdag för lille skrutten!=) Kraaam!!