fredag 11 december 2009

. Bättre









Piggare och mätt. Dagen vände när min darling kom hem med ELLE interiör - plus gyra stk FLAX lotter gömda i tidningen efter vart.
Då började min dåliga dag släppa.

Dock ingen vinst - men vad gör det?
Nu har vi precis ätit upp GOD tacos. Fredrik sa precis "Jag kan nog faktiskt äta detta varje fredag" & "Jag kan äta hela kvällen" Så ja det var otroligt gott.
Inget lyxigt bubbel - bara lyxig förpackning - Fanta Apple&Pear - BRA betyg.
Känner att jag är redo för en myskväll med my darling grilla marsmallows ;-) Och se på Skavlan.
Lovely.


1 kommentar:

En familj på fyra. sa...

Skall berätta då hon kommer :-) I natt har jag knappt sovit förvärkar och sammandragningar i stort hela natten men tror nu inte något sker för det.

Glad jag får hem mannen min i kväll i fall om ;-) Såg så lyxigt ut det ni hade tror jag må pröva det var ju till och med gravid vänligt!

Ha en toppen dag ...