torsdag 10 december 2009

. Ingen skymt av Obama men en Smith stötte vi på

Här höll han tal och fick priset Här bor han : )



Lite poliser & krypskyttar på taket på slotten under lunchen med kungen

Mycket folk utanför slottet och norska poliser som nog aldrig förr fått känna sig så speciella som idag!



Var tvungen och le lite när jag såg denna HYRbilen från Lörenskog som några stackars poliser fick ha idag som sin tuffa polisbil.... Lite kul i alla fall....
Och sedan fick nobelinsitutet vara med på en bild.



En som inte tyckte ståhejet var så intressant

Oj vad länge vi var ute.
Tog lite längre tid än jag hade föreställt mig att göra mina små ärenden. Ser ut på mina bilder som jag verkligen sprang efter världens mäktigaste man.. Men Oslo är ju inte så stort :)
Fick dock ingen skymt av honom mer än att han åkte förbi i en bil.
Men däremot så stötte man på Will Smith med fru. Haha tyckte jag kände igen honom !

Jepp nog om detta - nu blir det mat fundering och soffhäng!
gå igenom lånekontraktet också som kom idag - kul.

2 kommentarer:

Melanie sa...

Klockan nere i hamnen såg jag varje dag när StenaSaga lämnade Oslo!! =)

Hur mkt vägar den lilla grodan nu? Puss o kram!

En familj på fyra. sa...

Ja inte mycket vi fick se av Obama nej nöjde med att titta på tv då han vinkade från balkongen.

Ja tänk att magen kan förändra sig så när man har en liten inneboende där. Det är ju egentligen fint men inte alla sekunder man tycker det som höggravid. Mitt sf mått ligger på 33-34 men tror inte helt läkarn min vet hur han skall mäta ;). Dessutom tror jag mer på ett nyårsbarn så skall nog ligga helt i normala fältet.

Ni får ha en fantastisk helg och lucia :)

Kramar