onsdag 9 juni 2010

. Här var det kärlek ja!


Idag fick jag tummen ur och gick och köpte den gardinstång som jag ville ha - på BILTEMA (?!) Yes så var det med de....

Fick också tummen ur och fixa på min upphängda tavelist i sovrummet..
Love is the message todaay

Då passade det inte mindre bra än att gå runt med budskapet på ryggen
Tröja från ChillNorway


Och heey avslutar med en bild på mina senaste skönheter i samlingen.
Dessa sitter på, på fredag då det ska sviras om natten...
GOD kväll - dagen idag har gjort mig stolt.
Har pysslat hemma - inte likt mig att vara hemma hela dagen. Men fått plockat och ordnat och hejåhå.
Köpte nya gardiner i månadgs till köksdelen - yes har tagit lååååång tid innan det kommit upp några men inte hittat några som jag ville ha.
Dessa föll jag för. Det var helt enkelt sommarsöta deluxe.
Så knatade bort till BILTEMA där jag faktiskt hittat de gardinstänger som jag vill ha, ett litet frågetecken runt det kanske, men så kan det vara sa slaktarn i bastun.
Hem och skruva upp den och hänga upp. Nöjd.
Kanske ska försöka börja leta julgardiner nu då om jag ska hinna hitta några jag vill ha innan de ska hängas upp.....
Har också gjort egna köttbullar som mitt barn tyckte om! Stor skräll - burkälskaren åt mammas mat!
Nu blir det faktiskt soffan och TV. Har nog inte sett på TV på en månad. Glömmer att den finns på sommaren. Droppar milen idag då jag har ont i min höft - why? Ingen aning men ont som tusan gör det.



Inga kommentarer: