tisdag 1 juni 2010

. Det var illa!

Min egna lilla Emil i Lönneberga - bus lyser det i ögonen.


Och dääär upptäckte jag att mobilbloggning a´la 1 juni inte kommit upp som det ska.

Bättre sent än aldrig? Eller...

Haft sommardag nummer två. Ett i juni.

Igår var lilla älskling nio månader. Swisch. Därav nio månanders kontroll idag - och hey för att fortsätta på trenden nio - så har Melvin nu mer en vikt på niokommaett kilo.

En såpass tung klump som jag kunde gissa på.

Idag har jag gått till Kitty - suttit vid lilla sjön - ätit och sedan gått hem.

Detta innom en tidsram från klockan elva till halv sju.

Men ca 1,2 mil har det gåtts, i det snabbaste tempot som gick med vagnen, och trampat 16000 steg.

Skriv ner det.

Hade en god plan om att ge mig ut på den numer traditionella milen nu på kvällskvisten men fick räcka med gången som var gjord idag. Blev hemmaspa istället. Kan behövas !

Nu tackar jag för mig denna första dagen på den efterlängtade sommarmånaden och är lite ledsen över att de andra inläggen idag inte ploppat upp som planerat!

Natta : )

Inga kommentarer: