torsdag 24 juni 2010

. En överkörd telefon och en speciell dag

Godmorgon!

Dagen börjar som igår - råmulet, får väl se om solen bränner bort täcket idag också. Igår var en underbar sommardag, var dock inne en del timmar på kontoret. Snart är det dax att dra på sig jobbrollen igen. Men innan jag hann upp på kontoret höll vi på att bli överkörda på ett övergångställe av en väldigt stressad dame!

Lyckades tappa telefonen mitt i kaoset och naturligvis körde hon över den. VAD är oddsen... Tydligen ganska stora....

Arg blev jag. Fick en ursäkt och att hon ska naturligvis inte smita från detta.

"Beeeeklager men du skjönner jeg har så dårlig tid....." Nej vet du vad det FÖRSTÅR jag inte. Höll bara på att köra över både mig och lilleman. Då får vi vara glada att vi kom därifrån med en kraschad telefon.

MEN hey - jag vill inte ha en kraschad telefon... What to do what to do... Ska kontakta den stressade frognerfruen idag och se vad som sägs. Orka!

Annars så är dagen idag en mycket speciell dag. Det är min sista mammalediga dag, sista dagen i mammaperm. Poff poff sa det. För snart ett år sedan kändes det som om denna dagen var långt bort i evigheten. Men nej det var den inte.

Lite blandade feelings - konstigt. Men NU GÅR JAG PÅ SEMSTER - kul tanke....

1 kommentar:

Anonym sa...

Nog går dagarna fort alltid. Jäkla osis med telefonen :( Men huvudsaken är ni mår bra. Kraam Emmelie o Ebba