onsdag 16 juni 2010

. Den återvände


God morgon! Sommaren är tillbaka : )
Härligt!

Idag är planen soltimmar. Som jag längtat till denna årstid - och nu är den här. Det var nyss min mini var klädd i stl 50 och bara var en liten groda... Precis som bilden... Lille du!

Jag hoppas på en LÅNG sommar. Syrenerna blommar fortfarande här - brukar de göra det 16 juni?

Och denna veckan är speciell - I måndags var det Kittys dag - idag är det Micka min älskade Mickas dag - Fredag är det min underbara kossa Julias dag - OCH dagen D då bebis ska titta ut, Annas pojke... Ska och skaa, men det är dagen som man väntat på.

Fast ni inte är här nära så tänker jag då på er varje dag!




1 kommentar:

Malin Pousette sa...

Haha jaa eller hur, trodde nästan att jag var den enda svenska mamman här, men här fanns ju du också ;D

Jaa Ella är 10 månader, född 6 augusti så det var ju inte långt i mellan. Jag är 21 men fyller 22 den 17 oktober :)

Så kul!

Nu har äntligen solen tittat fram, och vi har varit en stund ute haha fast lilla fröken här hemma är rädd för gräset, riktig stadstjej haha!

Vart i Oslo bor ni?

Jag hoppas att ni med har haft en fins stund i det fina vädret idag :)