fredag 14 maj 2010

. Vi två

... som blev vi tre kan verkligen vara oslagbara tillsammans : )

Idag har vi bara vart vi. Vi har vart ute och flängt lite med halva Norge.

Och vi har målat och pysslat i Melvins rum. Snart klara med målningen : )

Jag känner mig duktig som målat MYCKET för att vara mig. Ni som följt med en stund kanske förstått att tålamod är inte min starka sida!

Men det var ombytta roller. Jag målade och Fredrik skulle bada & lägga lilleskrutt och sedan komma på vad det skulle bli till middag.

Yes korv med bröd är middag. Det är det.

Tur att någon köpte oss en riktig grymme grill....

Just nu sitter jag och håller tummar och tår att TopCats ska gå vidare i Talang.

Torsbypöjkar! Meeen där sket det sig. Men så duktiga som kom så långt!Kursiv

Nej nu känner jag att jag surrar. Nu ska vi öppna en flaska rött och berömma oss själva för att vi är vi.


Inga kommentarer: