måndag 3 maj 2010

. Minst sagt...

... full fart!
Oj vad det går undan i svängarna.
Haft en toppen helg som känns som en hel vecka. Gjort en hel hög med saker.
Spontan tur till gamla hoods och till alla mina älskade och mycket saknade vänner

Trots en märklig start var det ett härligt dygn med fullt kalas fram på morgon timmarna!
Tillbaka till mina pojkar på lördagkväll. Pussas.

Att se dem skratta och ha det underbart tillsammans värmer ett mammahjärta : )









Söndagen gick i vänners tecken det också!
Ut på loppis. Ny tradtion på söndagar? Tog en tur till Bärums svarta får Rykkinn.
Det var dock illa. Inga klipp där!
Men så kommer man en timme innan stängdags och folk står och trippar fär "Posesalg" - fyll en påse för 50 kr. Nja. Inte direkt så man gör klipp!
Så Maja,Malin & Kitty tog en tur till Röa och lite fika. Fikafikafika.
Därefter blev det grilla och äta en hel hög mat hemma hos min pärla Kitty. Som egentligen skulle klämma ut bebisen den 2e. Men nepp. Inte igår.
Inte idag heller.
Fortsatte måndagen i helgens tema. Full fart.
Klockan nio stod vi utanför dörren. Förvånad själv.
In till stan - Kitty skulle på rutinkontroll. En kaffe på Brenneriet.
Sedan lunch på Lysakerbrygge - och avslutade med en tur på IKEA på andra sidan byn. Slependen. Hem - slängde ihop lite middag så kom söta Lene&Tina.
NU är jag trött i soffan. Melvin sussar - hann knappt lägga honom på kudden innan två blå slöts.
Nu blir det Bonde söker fru. Och jag funderar på varför de har samma signaturmeldoi som Andra Avenyn........





Inga kommentarer: