söndag 9 maj 2010

. Njuter fylld av energi

Lördagens grillmyskväll med söta vänner.

Mätt.

Heey - jag har upptäckt att jag också har en tunga!



Haft en vecka full av vänner och besök. Love it!




Nu är det söndagskväll - redan. Men känns som denna veckan har varit lång - eller som en enda stor helg - fylld med vänner och besök - turer hit och dit.

Varit en underbar vecka fylld av allt. Familj, vänner, fest.

Och det största av allt - lilla snuttan kom till jorden.
Nu gick precis Lene&Alv efter ett litet besök och jag känner mig laddad inför en ny vecka i fullfart. Jag älskar det! Att inte bara sitta hemma varje dag och inte veta vad man ska göra. Att ha fullt upp och nära&kära runt omkring är verkligen en gåva!
Imorgon kommer MIN MAMMA hit. Ååå vi längtar!
Så jag och Lene och självklart minste herrn ska hämta henne imorgon eftermiddag.
Ska bli så kul att få hit henne : )
Nej nu ska vi lägga oss och se på film - efter en dag med storstädning av det mesta god middag och härliga vänner.
I love life!




Inga kommentarer: