onsdag 19 maj 2010

. Glad i hjärtat!



Precis som sin far




Hej sommar. Hemskt mycket hej sommar (även om den bara kanske är på en snabbvisit...?)
Haft en härlig dag. En sådan dag så jag känner mig helt varm i hjärtat då jag nu sitter på en lagom sval nedervåning.
Började dagen med att vara lite duktig och svänga runt lite här hemma.
Men sedan blev det bytur, vi hälsade på på kontoret. Nu med TVÅ bebisar. Eller kanske en bebis och ett busfrö?
Smoothies på bagel&jucie med sötaste Havva!
Sedan avslutade vi hemma hos min godaste Kitty med grillning och glass i verkligen STORA lass. Plusset var att pappa Fredrik också var med!
Att sitta ute vid åtta tiden och äta glass - i linne - och inte frysa det minsta.
LYCKA!
Det var en miniherre som gick gott igång på glass i alla fall.
Nu ska jag pussa lite på min darling ute på terassen och sedan krypa ner i en renbäddad säng och somna med ett leende.
Livet är bra härligt!



Inga kommentarer: