tisdag 19 maj 2009

. Varför så skygga!?!







Tisdag är en dag för sig.

Alltid trött på tisdagar. Förstår inte detta. Men har man väl överlevt tisdagen så brukar veckan bli super!




Verkar som jag överlever.



Men varit sjukt trött idag, sådär trött så man bara vill hem och krypa ner i sängen.






Kom precis hem då.

Efter att ha varit med på ett "gruppsamtal" som utfördes av TNS Gallup.

Ett av Norges största marknadsundersöknings företag.






Fick ett samtal förra veckan om jag ville vara med.

Tydligen var det DnB NOR kunder som skulle vara med.


Jaja tänkte jag, kanske kul. Och ja, det var väl, spännande (?)






Sju personer ska sitta runt ett bord. En man leder samtalet om ämnet, som nu var

DnB NOR:s TOTAL program.


Vi blir filmade och bandade.






Otroligt hur männsikor beter sig. Vi anländer en efter en till platsen där vi ska vara.

Tror det fanns tre soffor två fotöljer och sedan två bord längre bort i ingångspartiet.





Alla sju lyckades nog sätta sig på en av dessa LÅNGT från varandra.





Jag var tvungen att le. Varför är männsikor

i skandinavien så sjukt skygga! Alla höll på med

sina telefoner eller tittade på sina händer.

Fick inte kontakt med någon!







Jag var först på plats så jag iaktog förloppet med ett leende på läpparna.







När sedan han som skulle leda "samtalet" kom och presenterade sig och sedan hälsade oss välkommna

sa jag högt och tydligt TACK :)



Det tacket bröt tydligen isen.






Märkligt att folk är så rädda.

Kul med nytt folk!








Men men.



Fick ett universalt gavekort på 500 kr för att vara med.


Det var lätta shopping pengar :)









Nej nu ska jag skriva en inköpslista tills imorgon.



God kväll!






Inga kommentarer: