måndag 18 maj 2009

. Da er de mandag igjen!

Ja. Då var det denna måndagen igen!
Att veckorna bara försvinner.

Fantastiskt.

Dagen har gått fort som vanligt.

Är sjukt irriterad på det norska systemet. Att man får 100% lön från första dagen man är sjuk

gör att dagar som denna (18maj dagen efter den största festdagen i Norge) har man DEN sjukfrånvaron!


Har man 20 butiker med en hel del personal så kan ni tänka er själva.


Sjukt irriterande!


Packa ihop er och gå till jobbet!!

Nu har Maja ätit stuvade fullkorsmakaroner och korv!

Det var faktiskt sjukt gott. Var nog 18 år sedan jag åt detta sist.

De mest märkliga sugen uppstår!

Nej nu ska jag städa lite. Har några dagar på mig att styla ihop min lägenhet innan mamma kommer :)

Att man kan längta så efter sin mamma!

Världens bästa mamma. Och nu ska ÄNTLIGEN jag få skämma bort henne och bara ha massa tid vi två..


Inga kommentarer: