måndag 4 maj 2009

. Tack älskade Ni!



Tack, älskade ni.
Ni är det som får mig att komma ihåg hur kul det är att leva.
Ni finns alltid där, även om det ibland känns långt borta.
Men spelar aldrig någon roll hur lång tid det tar mellan gångerna vi nu mer ses, så känns det
som om det var igår. Varje gång.
Jag, med mitt hjärta, är verkligen lyckligt lottad som har er som mina närmsta
vänner.
Tack för en härlig helg tillsammans.
Skratten duggar alltid lika tätt.

Tack Anna för att du, som alltid, styr upp.
Tack för att du är den du är. Och du ska veta att jag och mitt hjärta vill
att du ska vara lycklig. Vill att du alltid ska ha ett leende på läpparna.
Du är så värd allt det bästa på jorden.



Pattsy och Micka. Sötaste på fyra ben.
Ni två tillsammans slår allt.
Kan vänta med att visa de andra bilderna : )




Malin och Emma






Den andra halvan. Tänk att vi alltid tillslut hamnar tillsammans iaf.
Inte länge kvar, snart är du också Oslo bo.
Du kommer vara mitt i all action när det största som någonsin hänt mig kommer
att ske.
Tack. Verkligen tack för allt.


Wilma, lilla älskade Wilma.

Hur fort får tiden gå egentligen? Tydligen såhär fort. Så man sitter där i sin sulky drygt 2 år

och helt grymt bra på att säga NEJ!




Min Mamma nr 2 och Emma mitt i gnabbet i tvättstugan



Efterlängtad marängswiss hemma hos Mia
Som jag tjatade om detta, men gjorde slag i saken också.



Här har hjärtat nu bott i 23 veckor.




Intensiv helg. Maja ser lite trött ut. Men ändå så är jag så full

av engergi. Dagen sprang iväg. Fått uträttat en hel del också.

Middagen blev på Jappo tillsammans med Malin och Havva. Lätt lagat.

Nu kom han som äger våra hjärtan. Mys. Alltid härligt när han kommer hem tidigare än vad man trodde :)


1 kommentar:

This Is Me sa...

I Looooooooooooooooooove Yooooou!