fredag 8 maj 2009

. Jaha, fredag?

Fredag kväll. Fredag den dagen då man ska slappna av tillsammans efter en arbetsvecka.
Äta gott, mysa och prata. Men men, så är det inte denna helgen heller.

Åt gott, nja spagetti med påscarbonara.





Någon som kanske har lust att planera nästa helg med mig? Annat ger jag upp. Ingen idé att sitta och vänta på att ett förslag ska dyka upp. Kan andra planera varje kväll och helg kan jag också det. Är inte den som bara tänker sitta och glo. Som nu.










Jaja. Jag har städat och tvättat sen jag kom hem vid fyra. Jätte kul.
Men försökt att göra lite i alla fall.




Hade en bra dag på jobbet, som de flesta andra dagar.

Trivs otroligt bra med mina dagar där. Vi börjar verkligen få ordnig på saker. Och det händer något precis hela tiden.
Idag har vi väl flängt runt hela Oslo och tiden rinner iväg.
Försökte mig på lite grönt idag igen. Så nu är det både liljor och rosor som doftar gott i vardagsrummet.
Får köpa blommor till mig själv här!
Fina är dem iaf =)






Nope, nu ska titta ut på den fina blåa himlen som äntligen kom fram igen och fundera lite över allt. Hålla tummarna för att Sverige vinner mot Canada, annars får jag en jobbig vaktlördag imorgon tillsammans med vår Canadensare. Sedan fälla en tår och gå och lägga mig!

God helg!

Inga kommentarer: