måndag 21 juli 2008

Välkommen

Välkommen till mig själv.

Till en ny kula. Det är det man startar på va?

En ny kula?


Tackar.

Tänkte helt enkelt starta en helt ny blogg.
Älskar min gamla, men mycket förflutet som kan få stanna där.
Kan åter ta det kära bloggandet i ny skepnad, med ett nytt liv.


Semestern är nu över för både mig och baby. Ångest?
Nja vi är ju inte ensamma.

Men tillbaka liv verkligheten och vardagen i Oslo.
Har pillat med min underbara klädhög i 2 timmar idag som legat och väntat en vecka på att
också få komma tillbaka till vardagen, tillbringat tid i den skönaste soffan på jorden och
i allmänhet inte gjort så mycket mer.

Varje gång jag tittat ut genom våra höga fönster har mina ögon mött klarblå himmel.
När jag tio minuter senare stått nere i porten har jag hört hur regnet skvalat.

Nu ser jag upp mot himlen igen, den är klarblå, ser ut att vara en underbar julikväll.
Om 3 minuter slutar baby, kanske vill himlen hålla sig blå tills han kommer hem.
Eller så får den vara så blå den bara vill utan att vi bryr oss om det, kan bry oss om varandra istället : )
Vi får leva lite idag, kanske är försent imorgon.

Godkväll

Inga kommentarer: