torsdag 24 juli 2008

. Helt ok dag

Jaa, efter en lätt ångest attack igår kväll
så blev denna dagen väldigt skön.
Allt flöt på otroligt bra på jobbet.
Min sköna berättade att hon tagit ett beslut.
Ett riktigt beslut.
Fällde en tår och en lättnad kom över mig.
Tack.
Hade en härlig lunch med Christina, lilla pärlan.
Verkar som jag får henne tillbaka, fast som deltid.
Kommer bli ännu bättre.
Åkte ut till Huk direkt efter jobbet.
Behövde inte slåss så mkt efter parkering idag.
Söta gamla människor som lämnade en plats åt mig plus deras biljett som gällde i tre timmar till.
Tack, det var det lilla som gjorde min dag.
Sen blev det café besök med högsta chefen ;-)
Min söta. Alltid en miljon saker att prata om, allt mellan himel och jord.
Tiden springer iväg.
Så fick jag ett sms av baby.
"Ska vi bada när jag kommer hem?"
Tio minuter kom han åkandes förbi 1½ timme tidigare än jag trodde.
Glad.
Så precis hemmkommen från Huk igen, härlit i vattnet =)
Imorgon är det fredag!
Le och var glad, inga tårar!
God kväll : )

Inga kommentarer: