onsdag 21 april 2010

. Segstartade

Godmorgon. Startade dagen men - ja snö som ni såg.

Den skyndade sig bort som tur var. För den!

Vi har en soft start. Melvin har redan sussat en gång. Och jag fått i mig två koppar kaffe. Trött?

Ingen aning why. Men kommer sig nog snart. Förhoppningsvis : )

Kanske den tredje koppen som gäller?

Eller ska jag satsa på Te. Vilken fråga. Vilken intressant dag. En dag i livet ; -)

Funderar på om jag kanske ska ta och börja röja lite i trädgården? Det kryper på. Och kan ju starta idag lika mycket som imorgon eller nästa år.

Skynda skynda innan den försvinner under snö igen....

1 kommentar:

Melanie sa...

Hej! Ja, inte för snabbt, men framåt går det! Så går han med sin gåvagn utan att jag håller. Inte så stabilt ännu.. Hehe, jaha trodde det var Melvin på dagis.. När ska han börja? Har han fått några fler tänder än? Puss & kram på er.