tisdag 13 april 2010

. Ge mig mer!

Mer sol och värme åå vad jag nuter av dessa dagar.

Gick förbi en grönnsakshandlare idag som hade ett helt bord med jordgubbar och som det luktade! Fick stanna upp och bara lukta - SOMMAR!!!!

Tänkte på förra sommaren då pappa hade SÅ mycket jordgubbar. Och som jag gravidåt jordgubbar med glass i den stekheta solen (yes hade semster de tre varma veckorna år 2009)

Vill gärna ha sommar. Men samtidigt vill jag inte att tiden ska gå så fort!

Därför vi njuter här och nu och längtar inte för mycket på framtiden!

Haft en helt underbar dag by the way. Blev en promenix och väldigt god lunch i solen. Många skratt och mycket bebisprat.

Bästa kommentaren idag var "Ooh jag har glömt att smörja in lillan i solskyddsfaktor - har du smörjt in Melvin? Eeehum nej? Det har jag inte - det har jag aldrig gjort - Haha pew inte jag heller var bara tvungen och säga så för att se hur duktiga ni var..."

Denna morderna mammastressen ;-)!

G O D K V Ä L L - här går solen preciis ner!

2 kommentarer:

Melanie sa...

Hehe, mycket att tänka på.. Måste snart inhandla solskyddsfaktor 40?!! Idag blev den postad boken. Så hoppas den kommer till dig snart. Hur går det för lilleman nu? Kryper? Puss & kram.

Johanna sa...

Hahahahahaha! Där fick jag mig dagens garv :) Tack för det! Köss