tisdag 27 april 2010

. Debut

Då har vi gjort buss debut då - eller ja i alla fall bussdebut härifrån.

Smidigt dock. Busshållplats rätt utanför här som går direkt till centrum. Så en ca 20 minuter senare var vi mitt i smeten.

Tog väl en halvtimme hem då det var mitt i rusningstrafiken. Men ja, jag är ju uppvuxen med att åka buss överallt så får väl köra på detta en liten stund ;-)

Har haft en kanon dag! Var mysigt hemma hos Celina i vindsvåningen granne med mitt kontor. Massa gott att tugga på från jordgubbar och blåbär till chokladkakor. Mmm.

Så kul att se de söta barnen som vi träffat sedan de var sex veckor! Det är inga bebisar längre - de har blivit barn! Som är väldigt intresserade i varandra.

Melvin pussades med sin favorit tjej - ATT jag glömde kameran!!

Sedan strosade vi neråt igen - knodden somnande nästan innan jag hann lägga ner honom. Promenerade till Emma. Lite kaffe och tjöt innan vi hoppade på bussen hem igen.

Och ja - här är vi nu! Mycket nöjd med dagen hittills. Snart anländer väl lite gipsskivor till knoddas rum och sedan kan det hända att det kommer lite besök ikväll.

Känner mig fylld av energi från goda vänner!

Inga kommentarer: