torsdag 30 juli 2009

. Vad trodde du då?

Klart vi låg åt rätt håll.
Jajemän då vet vi det. Det var ju betryggande : )
Eller?
Härliga dagar ändå. Jag trivs med tillvaron.
Men får en liten klump i mig var och varnnan timme när jag vet att jag snart
ska lämna mitt kära team!
Idag sa min kära överordnade att han måste nog spela in de vanligaste
kommentarena som jag brukar klinga på min svenska göteborgska så det inte
blir allt för tomt.
Vi kan inte säga då för då får jag ju låtsas att jag får något i ögat!
Inte trovärdigt åtta gånger varje dag.
Fick äntligen ta en dejt med Malin, efter en hel sommar.
Som dock bara försvann. fast känns som en evighet sen vi hade vår undebara semster med sol hela dagarna.
Nu gråter änglarna mer än någonsin.
Härligt att få prata av sig en del.
Nope nu har min personliga kock Emma gjort gourmet middag. Falukorv med makaroner
och kethup. Lovley!
Ni får ingen bild på maten då jag anser detta ointressant också ;-)



1 kommentar:

Soetnaus sa...

Våran bebis har kommit ut nu:)