onsdag 29 juli 2009

. Du! Det kom ingen



Andra dagen ute för förköpsrätt.
Igår var det visning.


Det kom ingen. Oh snälla stora Du säg att det bådar gott!
Skulle väl egentligen ha varit visning i morgon.
Men driter man sig ut så gör man!


Och, finns ingen möjlighet att komma på visning vid annan tidspunkt.
Så det så. Ett steg åt rätt riktning.
Glad att en säljare verkligen tog oss så till hjärtat!

Nu är det bara drygt en vecka kvar på jobbet. Otroligt märkligt.
Fattar inte vart tiden tagit vägen! Känner nog att det kommer falla en tår nästa fredag.
Idag fick jag höra att det kommer bli så märkligt utan mig där. Det kommer bli tomt.
Och att vi ska ut och äta nästa vecka.


Ja, vad annars! Men man försvinner inte från jordens yta. De kommer då inte slippa mig
under de kommande året. Nono.


Titta! Där ligger jag!

Och syns i mängden.

I morgon ska vi se om lillemannen fortfarande planerar att komma ut på stående fot.



Intressant.



Står han upp idag?



Vem vet, kanske är livet något annat i morgon?

4 veckor kvar? En månad?







1 kommentar:

This Is Me sa...

Jag tror att prinsen krupit ner nu. inte ville han vara där uppe. ;)
Tycker detta med huset är super spännande,och super stressigt.. Och detta tycker JAG.Hur är det då inte för dig? =) stackare.


See Ya soon!