tisdag 28 juli 2009

. DenDagen


Yes. Då börjar nedräkningen.
4 augusti till 23:59.

Men tydligen tror folk på oss.
Jag vill inte tro alls! Bäst så. Orka bli besviken!
Men det är väl redan försent.
Funderar väl mängder. Men blir anfådd av allt funderande!

Insett att det faktiskt är tungt. Kom sådär över en snabb tur upp för
trappan till kontoret. Oops andas jag? Svettas jag bort? Hoho, vad händer?

Aha, just det. Bara fyra veckor kvar tills en del av mitt liv förändras för alltid.

Lite skrämmande? Nja kanske. Men ändå så är jag ganska säker på att jag kommer förbli jag
och kommer inte starta med något onödigt daltande och putti putt.

Det är vårt liv som ska formas. Inte lilleplutt som ska forma mitt liv.

Visst jag ser fram emot allt otroligt mycket, kan inte finnas så mycket större ting i världen.
Men skulle jag bara sitta och diskutera allt som har att göra med Melvin skulle jag bli knäpp!
Jag finner det inte intressant.

Självklart pratar man, och tänker man. Men att enbart prata om hur han utvecklas,
hur många dagar det gått, vilken ny "absolut måste annars kommer det se ut som vi inte bryr oss som föräldrar" sak man köpt, nej.
Inte intresserad av att fylla min vardag med detta.
Antar väl att detta kommer missförstås, men de som känner mig förstår hur jag menar.


Maja kommer inte försvinna. Jag kommer bara bli ännu bättre tillsammans med en mini me : ) mini oss.

Kanske fylls mina dagar av allt annat, just för att jag har "allt annat".


Om det mot all förmodan är någon som är intresserad av hur många ggr jag kissar på en dag, då får ni väl säga till så ska jag dela med mig av den informationen till er.






"Jag fångade ett bi en dag...."












1 kommentar:

This Is Me sa...

HA HA HA!! kisseriet. =) Förstår varenda ord du skriver ::.

Love!