måndag 20 juli 2009

. Gah men håll tummarna!

Jahopp, då har vi lagt ett bud.


Vi fick lånet : ) Mycket glad.

Så nu får vi vänta och se. Märkligt system dock, så vi har all chans i världen att gå

miste om det.


Men vi vill ha det så mycket!





Helgen, regn, Sverige, mamma fyllde år.

Stor shopping på babyproffsen.


Vrålåket står nu mer i vår hall. Fräckt.

Teutonia Spirit S3. Så flådigt.


En hög med andra saker också. Finns det ingen hejd?

Verkar inte så, otroligt mycket bäbisar i 2000-talets spår behöver för att klara sig. Hmm.



Nope jag är alldeles för trött idag. Blir kos nu.



2 kommentarer:

patty sa...

haha ja men det är väl jättedyrt kan jag tänka mig. har fan ont fortfarande å ska på jobb imorrn, hur ska detta gå?=) Är allt bra med dej å den lille? saknar dej och hoppas att du mår bra av graviditeten!!! hoppas vi ses snart goding! puss

malin - blivande mamma sa...

I Sverige är det olika beroende på vart man bor i landet, bor i norrbotten o här gör man ett UL. gjorde mitt i vecka 18+3 så är ett tag sen. fast snart har man ju sin bebis här. vissa får ju göra ett UL där dom ser hur mycket bebisen kommer väga ungefär, sånt ahde jag velat göra, men men är ju som det är här jag bor.