tisdag 29 september 2009

. Supert!



En bra dag. Denna också. Trots känslan av
enorm trötthet imorse när ögonen slogs upp blev den full av energi.

Nu är jag dock ganska trött.
Har vart ute runt halva Oslo!
Oj vad jag har gått, och så sanbbt jag bara orkade också.

Klapp på axeln.
Där emellan slank man in i lite butiker.
Målet var egentligen två stycken babyshoppar på St.Hanshaugen.
Men tog turen längst Kalle Johan också.

Fick lite dåligt samvete då min son ligger och tittar ut genom fönstret och ser helt drömmande ut. Så numera finns det en Zebra mobil i vårt hem, som plingar "Some where over the rainbow".
Och känner mig redan lite sönder plingad på den truddelutten!
Fick även en "stång" över babysittern men lite märkliga ting att titta på.
Så nu känner jag mig som en snäll mamma som låter honom titta på sådant alla
andra barn ser på.

Eller?


Till mig då?
Joo BOOB ammningskläder.
2 stk tröjor, en hoodie = kärlek.
Och en topp.
Rekomenderas till er som mjölkar!

Bild lånad från BOOB

Efter denna springturen på nästan tre timmar så blev det ett par timmars
tjöt med söt Linda!

Alltid lika trevligt att få pladdra loss minst en gång om dagen.
Det är bra för Majas själ! Det vet jag.


//Maja - God kväll, dax för mys


Inga kommentarer: