onsdag 23 september 2009

. Redan onsdag!

Dagarna rinner iväg!
Kanske inte konstigt, känns som vi är vakna mer och mer på natten jag
och Mel och sover längre och längre på dagarna.


Men svårt att hålla en tre veckors bebis vaken när jag vill och sova när jag vill.
Nu är vi i alla fall vakna.
Båda två, och faktiskt superpigga efter en vaken natt inpå småtimmarna.
Inget skrik, bara vaken och inte hundra % nöjd. Why?




Men nu är vi så nöjda så. Jag är nöjd med min kaffe och bebis är nöjd med sin napp.


Höll på at få PANIK igår. Mitt vänstra bröst sprängdes nästan.
Det kändes precis som förra gången fast värre.
Det kom inte ut NÅGOT. Och Melvin blev tokig.
Jag tänkte att jag får vänta tills Fredrik kommer hem att lösa detta på något sätt.
Allt måste ju UT annars kommer snart febern och allt det jobbiga som var...


Tog en lååång dusch, hittade en WITHE SPOT på bröstvårtan. Okaj - Google - Där var det någon smart jäkel som skrivit "Våga sticka hål på den, det är en mjölkgång som är tilltäppt, ta en steriliserad nål eller pincett - kan läkaren göra det kan du"


OKEJ!


Det gjorde jag. Och - HEJ Heaven!


Paniken rann av mig med allt annat. Hoho, varför sa ingen detta till mig tidigare?
Nål och pincett i bakfickan tillsammans med den nya bästa vännen - Desinfektionen.
Så tips till dem som "lider" av samma skit. Men var försiktig dock.



Alltid i bakfickan framöver?
//Maja - UT I SOLEN : )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, e du helt från vettet??? Låter galet :)

Allt är toppen med mig, är tillbaka i bloggandet nu igen efter en tids uppehåll!

Njut av din tid som mamma!!

Kraaam
Tia

http://emmatheresia.webblogg.se

Karin sa...

Hej Vännen meeen gud vilka problem de ska vara med de där jäkla brösten då haha galet att behöva göra sånt där själv haha du e rolig maja, ja va gör man inte =) ha en bra helg som kommer kram kram