torsdag 24 september 2009

. Dagens










Fick besök av Lene, blev kaffe och prat och lite promenad.
Trevligt.
Sedan la vi lille groda på vågen idag igen, OCH mamma.
Eller ja, jag hoppade väl inte upp på den lilla liggvågen men gick och köpte mig en på Jernia.
Okej Järnia in swedish.

Melvin har återigen gått upp massa = 350 g sen förra veckan = 4385 g today.
Vilket betyder att han blivit totalt 1.3 kg tyngre sen han såg världens ljus.
Tänk om jag då istället hade gått ner 1/4 av min vikt?
Meen det har jag inte. Men 13 kg i alla fall.
Så minst 10kg kvar.
Men det är väl ganska lovande då, när man inte gjort en smula för att tappa de 13kg.

Och det är ju ett måste om jag vill använda NÅGRA av mina jeans.
Sad. Längtar efter mina 27/28 or. I do.






Pappa Älsk kom hem en tur nu, för att få gosa lite innan han tar turen över gränsen.
Ska tillbringa dagar under någon bil, så jag valde att stanna hemma : ) Får bli några tjej dagar.
Planerat : )
Förutom Mel då.
Får njuta den stund han uppskattar att vara med mamma och jänterna mer att åka till garaget med pappa.
Vet att det lär ändras.
//Maja

1 kommentar:

Karin sa...

åh va fin melvin är i den blå tröjan =) puss på er